Salut, te poti autentifica sau îți poți crea un cont nou.

Cum Cumpar?

 

INCEPAND CU 15 SEPTEMBRIE COMENZILE SE VOR LIVRA IN TERMEN DE 48 DE ORE.

 

Ne cerem scuze, momentan experimentam probleme cu taxa de transport care se adauga automat si la comenzile peste 200 lei.

Va asiguram ca nu o sa apara in factura finala si in awb. Va multumim pentru intelegere.

 

Comandati online pana la ora 17.45 si produsele vi se livreaza a doua zi.

Comenzile de vineri si cele din weekend se expediaza luni si ajung marti.

Puteti comanda prin email, la adresa comenzi@homedeco.ro sau la numarul de telefon 0755 799 429, in intervalul 10-18, Luni - Vineri.

 In cazul in care optati pentru comanda prin email, va rugam sa ne transmiteti numele dumneavoastra, adresa de livrare, un numar de telefon pentru contact, denumirea corecta a produselor sau codul acestora si cantitatea dorita .

 

Cum platesc?

Exista varianta de plata numerar, in momentul primirii marfii; online, folosind cardul bancar, prin sistemul Epayment, sau prin ordin de plata. Plata prin ordin de plata se face in baza facturii proforma emisa la finalizarea comenzii.

Puteti vizualiza factura proforma in sectiunea "contul meu/istoric comenzi".

Expedierea marfii se va face numai dupa ce plata a fost confirmata.

 

Cum mi se livreaza marfa?

Pentru comenzile ce depasesc 200 RON, livrarea este GRATUITA, vezi rubrica conditii de livrare 

Pentru comenzile sub 200 de lei, taxa de transport este de 15 lei.

Conditii de returnare

Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati cadouri online. Daca nu sunteti incantati de cadourile cumparate, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. 

Legislatia romaneasca prevede, conform Ordonantei nr 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comercianul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la inchierea contractului.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original, sa nu contina urme de utilizare si sa aiba toate accesoriile si etichetele intacte. In cazul in care produsul returnat este deteriorate si nu mai poate fi vandut ca nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de comparator. In cazul in care produsul ajunge deteriorat, atunci noi suportam transportul Puteti alege orice firma de curierat, dar atentie Nu colaboram cu Posta Romana. Rambursarea banilor se va face in maxim 10 zile de la retur, prin transfer bancar. Nu efectuam retur de bani cash.

Adresa de returnare este: Sc Homedeco Trade Srl, Strada Tabacarilor nr 7, sector 4 Bucuresti, in incinta fabricii Pionierul.

Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email: comenzi@homedeco.ro.

 

Mai jos va prezentam cateva detalii legate de modalitatile de comanda:

Puteti comanda online, 24h pe zi, in orice zi a saptamanii.

Daca sunteti un client nou, completati formularul de inregistrare, apasand link-ul "Creaza cont nou", din partea dreapta sus. Dupa completarea datelor veti primi un e-mail pentru activarea contului. Uneori este posibil ca acest e-mail sa ajunga in casuta de spam a clientului dumneavoastra de e-mail. Va rugam sa verificati si casuta de spam in cazul in care e-mailul de confirmare intarzie sa soseasca.

 

 

Adaugarea produselor in cos: se face prin apasarea butonului "Adauga in cos". In continuare se va afisa continutul cosului de cumparaturi, unde puteti sa modificati cantitatea, puteti sa va continuati cumparaturile, sau puteti finaliza comanda apasand butonul "Comanda".

Completati apoi toti pasii si finalizati comanda. O comanda este incheiata cu succes cand primiti email-ul de confirmare. Veti fi contactat telefonic in cel mai scurt timp de catre unul dintre agentii nostri pentru a confirma comanda. Cu ajutorul adresei de email si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale la rubrica "Comenzile mele", sa modifica sau sterge profilul dumneavoastra.